+40242525450
primariamitreni@yahoo.com
Luni - Vineri 08:00 - 17:00
Login
Sign Up
Acces email
COMUNA MITRENI
Legislatie
Conducere
Lista persoanelor din conducere şi agenda de lucru a acestora
Organizare
Regulament de organizare si functionare
Organigrama
Lista si datele de contact ale institutiilor subordonate
Consiliul local
Cariera | Concursuri | Locuri de munca
Anunturi concursuri
Rezultate concursuri
Locuri de munca vacante
Programe si strategii
Rapoarte si studii
Rapoarte
Rapoarte de activitate
Raport privind starea economica, sociala si de mediu
Studii
Galerie foto
Compartimente
Asistenta sociala
Starea civila
Registrul agricol
Urbanism
Informatii de interes public
Solicitare informatii. Legislatie
Numele si prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
Formular pentru solicitare in baza Legii 544/2001
Modalitatea de contestare a deciziei si formularele aferente pentru reclamatie administrativa (refuz si netrimitere in termen legal)
Lista cu documentele de interes public si lista cu documentele produse/gestionate de institutie
Rapoartele de aplicare a Legii nr. 544/2001
Buletinul informativ (Legea 544/2001)
Buget din toate sursele de venituri
Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
Situatia platilor (executia bugetara), conform Anexei
Situatia drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum si alte drepturi prevazute de acte normative
Situatia anuala a finantarilor nerambursabile acordate persoanelor fizice sau juridice fara scop patrimonial
Bilanturi contabile
Achizitii publice
Programul anual al achizitiilor publice
Centralizatorul achizitiilor publice si contractele cu valoare de peste 5000 de euro, conform anexei
Contractele cu valoare de peste 5000 de euro (începând cu anul 2015)
Documentele privind executia contractelor
Declaratii de avere si de interese
Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
Hotarari Consiliu Local
Registru agricol
Perioadele la care persoanele fizice și juridice au obligația să declare datele pentru înscrierea în registrul agricol
Obtinerea atestatelor de producator - declaratia
Stare civila
Dispozitii primar
Nomenclatorul stradal
Urbanism
Impozite si taxe
Comunicate din oficiu
Alegeri Locale 2024
Transparenţă decizională
Proiecte de acte normative aflate in consultare publica
Formular pentru colectarea de propuneri, opinii si recomandari (cf Legii 52/2003)
Registrul pentru consemnarea si analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandarilor
Dezbateri publice
Consultari interministeriale
Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
Proiecte de acte normative adoptate (Hotarari)
Anunturi
Rapoartele de aplicare a Legii nr.52/2003
Persoana responsabila pentru relatia cu societatea civila
Registrul asociatiilor, fundatiilor si federatiilor luate in evidenta de institutie
Agenda publica
Alte informatii
Anunturi elaborare proiecte hotarare
Contact
Datele de contact ale autoritatii
Relatii cu presa
Programul de functionare
Programul de audiente
Petitii
Integritate institutionala
Cod etic
Lista cuprinzand cadourile primite
Mecanismul de raportare a incalcarilor legii
Declaratia privind asumarea unei agende de integritate organizationala
Planul de integritate al instituției
Raport narativ referitor la stadiul implementarii masurilor prevazute in SNA si in planul de integritate
Situatia incidentelor de integritate
Studii/cercetari/ghiduri/materiale informative relevante
Monitorul oficial Local
1.STATUTUL UNITATII ADMINISTRATIV-TERITORIALE
2.REGULAMENTE - PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
Regulamentul cuprinzând măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de hotărâri ale Consiliului Local
Regulamentul cuprinzând măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de dispoziții ale Primarului comunei
3.HOTĂRÂRILE AUTORITĂȚII DELIBERATIVE
Registrul pentru evidenta proiectelor de hotarâri transmise spre adoptare Consiliului Local
Registrul pentru evidenta hotarârilor Consiliului Local al Comunei
Hotararile Autoritatii deliberative
4. DISPOZIȚIILE AUTORITĂȚII EXECUTIVE
Registrul pentru evidenta proiectelor de dispozitii ale primarului Comunei
Registrul pentru evidența dispozițiilor emise de Primarul comunei
5.DOCUMENTE SI INFORMATII FINANCIARE
Buget din toate sursele de venituri
Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
Situatia platilor (executia bugetara), conform Anexei
Situatia drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum si alte drepturi prevazute de acte normative
Bilanturi contabile
6.ALTE DOCUMENTE
6.1. Obiecțiile cu privire la legalitate, efectuate în scris de secretarul general
6.2. Informații din oficiu asupra problemelor de interes public care urmează să fie dezbătute de Consiliul local
6.3. Minutele în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanți la ședinele publice
6.4. Procesele-verbale ale ședințelor Consiliului local
6.5. Declarații de căsătorie
6.6. Alte documente care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoștință publică
6.7. Alte documente a căror aducere la cunoștință publică se apreciază ca fiind oportună și necesară
6.8. Registrului privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza Hotărârile Consiliului local al comunei / Dispozițiile emise de Primarul comunei
6.9. Registrului pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectele hotărârilor Consililui local al comunei și Dispozițiilor cu caracter normativ emise de Primarul comunei
6.6. Alte documente care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoștință publică
Categorii M.O.L
1.STATUTUL U.A.T.
2.REGULAMENTELE PRIVIND PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
|-
2.1. REGULAMENTUL CUPRINZÂND MĂSURILE METODOLOGICE, ORGANIZATORICE, TERMENELE ȘI CIRCULAȚIA PROIECTELOR DE HOTĂRÂRI ALE AUTORITĂȚII DELIBERATIVE
|-
2.2. REGULAMENTUL CUPRINZÂND CIRCULAȚIA PROIECTELOR DE DISPOZIȚII ALE AUTORITĂȚII EXECUTIVE
3.HOTĂRÂRILE AUTORITĂȚII DELIBERATIVE
|-
3.1 Registrul pentru evidenta proiectelor de hotarari ale autoritatii deliberative
|-
3.2. REGISTRUL PENTRU EVIDENȚA HOTĂRÂRILOR AUTORITĂȚII DELIBERATIVE
|-
2022
|-
2023
|-
2024
|-
2025
4.DISPOZIȚIILE AUTORITĂȚII EXECUTIVE
|-
2024
|-
2025
5.DOCUMENTE ȘI INFORMAȚII FINANCIARE
|-
5.1.1 Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
|-
5.1.2 Situatia platilor (executia bugetara), conform Anexei
|-
5.1.3 Situatia drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum si alte drepturi prevazute de acte normative
6.ALTE DOCUMENTE
|-
6.1 Obiecțiile cu privire la legalitate, efectuate în scris de secretarul general al Comunei
|-
6.2. Informații din oficiu asupra problemelor de interes public care urmează să fie dezbătute de Consiliul local al comunei
|-
6.3. Minutele în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanți la ședinele publice
6.4. Procesele-verbale ale ședințelor Consiliului local al comunei
|-
2020
|-
2021
|-
2022
|-
2023
|-
2024
|-
2025
|-
6.5. Declaratii de căsătorie
|-
6.6. Alte documente care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoștință publică
|-
6.7. Alte documente a căror aducere la cunoștință publică se apreciază ca fiind oportună și necesară
|-
6.8. Registrului privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza Hotărârile Consiliului local al comunei / Dispozițiile emise de Primarul comunei
|-
6.9. Registrului pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectele hotărârilor Consililui local al comunei și Dispozițiilor cu caracter normativ emise de Primarul comunei al comunei / Dispozițiile emise de Primarul comune
Arhiva Hotarari
Hotarari 2019 - 2021
Hotarari 2018
Hotarari 2017
Hotarari 2016
Hotarari 2012-2015
Procese Verbale sedinte
Arhiva dispozitii
Please publish modules in
offcanvas
position.